Uczniowie klas Ib, Ic i IIb realizowali projekt „Mali matematycy – gdzie kryje się matematyka?” zaproponowany przez Fundację Uniwersytet Dzieci. Podczas zajęć wykonywali zadania integrujące grupę, wspierające pracę na lekcji oraz pomagające radzić sobie z emocjami. Uczniowie poznali praktyczne zastosowanie matematyki, ćwiczyli odczytywanie godzin, utrwalili sobie jednostki miar i wag. Przy pomocy linijki i miarki krawieckiej dokonywali pomiarów długości w klasie i na boisku. Ważyli owoce przy użyciu wagi szalkowej oraz porównywali ich ciężar wagą zrobioną z wieszaka i reklamówek. Przeliczali banknoty i monety oraz wykonywali obliczenia pieniężne. Doskonali orientację w schemacie własnego ciała, np. przemieszczali się w labiryncie z zamkniętymi oczami według poleceń kolegów. Korzystali z kalendarza, utrwalali pory roku, miesiące, dni tygodnia.
Dzięki projektowi uczniowie rozwijali kompetencje społeczne oraz umiejętności krytycznego myślenia i samodzielnego poszukiwania odpowiedzi.